ثبت سند از طریق امورمالی اتوماتیک در نرم افزار حسابداری هلو

خانه - آموزشی - ثبت سند از طریق امورمالی اتوماتیک در نرم افزار حسابداری هلو

دسته بندیها

آخرین مطالب

ثبت سند از طریق امورمالی اتوماتیک در نرم افزار حسابداری هلو

تصویر

آموزش ثبت سند از طریق امورمالی اتوماتیک در نرم افزار حسابداری هلو:

در نرم افزار حسابداری هلو بدون داشتن دانش حسابداری با امکان امور مالی اتوماتیک، می‌توانید انواع اسناد عمومی  حسابداری  اعم از ثبت هزینه‌ها ، ثبت درآمدهای مربوط به کسب و کارتان، انتقال و جابه‌جایی پول بین صندوق‌ها و بانک ها، دریافت و پرداخت وجوه نقدی ، دریافت و پرداخت چک ، استفاده از کارت‌خوان و… را به راحتی ثبت کنید.

جهت آشنایی با امکان امورمالی اتوماتیک در نرم افزار حسابداری هلو می توانید فیلم آموزشی مربوط به این امکان را  مشاهده نمایید.

امورمالی اتوماتیک

فرم امورمالی اتوماتیک در نرم افزار هلو شامل قسمتهای مختلفی می باشد. قسمتهایی از امکانات امورمالی اتوماتیک  عبارتند از:

  • صندوق به صندوق (به بانک)

  • بانک به بانک (به صندوق)

  • دریافت از طرف حساب

  • پرداخت به طرف حساب

  • هزینه (یا پرداخت به..)

  • درآمد (یا دریافت از…)

  • حواله طرف حساب

  • سرمایه گذاری

  • برداشت

  • واریز سود بانکی

  • کارمزد بانک

  • و …

در فرم امورمالی اتوماتیک نرم افزار حسابداری هلو علاوه بر امکانات ذکر شده امکان چاپ سند و چاپ  رسید نیز وجود دارد.

امورمالی اتوماتیک 2

نرم‌افزار حسابداری هلو به شما امکان می‌دهد تا گزارش‌های دقیق و لحظه به لحظه از کالاها، اشخاص، چک و اسناد ثبت شده را در کمترین زمان  ممکن تهیه نمایید.

 

 

امتیاز دهی به مطلب
  • میزان رضایت مندی از محتوا
  • میزان رضایت مندی از تصاویر
4.5
دیدگاه (4)
لیلا / 1397-08-01

بسیار اموزنده و کارآمد.ممنون بابت این مطلب

پاسخ
ناهید / 1397-08-01

آموزنده و کاربردی بود.سپاسگزارم

پاسخ
نمایندگی هلو آیتا کامپیوتر
admin / 1397-08-03

تست

پاسخ
سارا / 1397-08-12

عالی بود مثل همیشه .مرسی بابت مطالب آموزنده در خصوص نرم افزار حسابدرای هلو. لطفا بیشتر کنید

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید